Obvykle v průběhu pondělka expedujeme objednávky za předchozí týden.

Pro všechny e-shopové objednávky nad 2 000 Kč DOPRAVA ZDARMA.

 

Způsoby přepravy

 

Česká pošta - Balík do ruky

Objednané zboží Vám Česká pošta doručí následující pracovní den po expedici až domů. 

Pokud Vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dnů, po domluvě až 15 dnů. V průběhu této lhůty Vás Česká pošta bude o uložení ještě jednou informovat. Na kontaktu na zanechaném oznámení (nebo v informačním e-mailu) si můžete s Českou poštou domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který Vám bude lépe vyhovovat. Případně můžete změnit i místo dodání: Změna termínu nebo místa pro dodání

  

Kurýr DPD

Expresní doručení běžného balíku po celé České Republice. Objednané zboží Vám DPD doručí následující pracovní den po expedici až k Vám domů. Jakmile DPD převezme Vaši zásilku, odešle Vám informační SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy Vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém Vás řidič navštíví. Než k vám přijede dodávka DPD, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8 - 18 hodin.

Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému DPD: www.dpd.cz.

Pokud Vás kurýr DPD nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni emailem. DPD se bude snažit doručit Vaši zásilku na druhý pokus. Předtím opět dostanete SMS s informací o novém datu doručení. Podle uvedených dispozic máte možnost přímo na www.dpd.cz provést změnu doručovací adresy, data doručení, příjemce balíku. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, dostanete emailovou zprávu s výzvou kontaktovat příslušné DPD depo. Zásilka bude uložena k převzetí 7 dnů. V průběhu této lhůty Vás DPD bude o uložení ještě jednou informovat.

 

Výdej na prodejně (ZDARMA)

Otevírací doba zahradnictví:

Po-Pá: 8:00 - 17:00

So:        8:00 - 12:00


Výdej na trhu (ZDARMA)

Tuto možnost můžete využít v případě, kdy chcete zboží převzít na některém farmářském trhu u našeho stánku. Seznam námi navštěvovaných trhů včetně termínů je uveden na web stránkách. U tohoto způsobu prosím uveďte jméno farmářského trhu a datum, kdy si pro zboží přijdete.

  

ZPŮSOBY PLACENÍ

4 různé možnosti úhrady Vaší objednávky

 

Dobírka

Nejpoužívanější způsob platby. Zboží zaplatíte hotově přepravci nebo na pobočce výdejního místa až při převzetí svého balíčku.


Běžný bankovní převod (ZDARMA)

Pokud preferujete bezhotovostní platby za zboží, můžete kromě rychlé on-line platby využít také běžný bankovní převod.

Po odeslání objednávky Vám zašleme na Vámi uvedený e-mail všechny informace, které jsou důležité pro převod peněz (číslo účtu, variabilní symbol, atd.). Platbu proveďte do 5 pracovních dnů od objednání, po tomto termínu bude Vaše objednávka stornována. Zboží je expedováno po obdržení platby na náš účet. Myslete na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dní.  Proto, pokud na svou objednávku spěcháte, volte raději platbu kartou.

Ve chvíli, kdy Vaše peníze dorazí na náš účet, odešleme Vám e-mailem potvrzení o zaplacení a předpokládaný termín expedice. Pokud Vaši platbu včas neobdržíme a ani nás nebudete jinak kontaktovat, Vaše objednávka bude po 5 dnech od přijetí objednávky zrušena.

  
Online platba kartou (ZDARMA)

Pro provedení platby budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu České spořitelny. Údaje ze své karty proto zadáváte přímo bance, nikdo z našich zaměstnanců k nim nemá přístup.

 

Dostupné karty:

 

 

Jak při platbě postupovat

1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo internetovým bankovnictvím.

2. krok: Vyberte platbu kartou. V posledním kroku nákupního košíku budete přesměrováni na platební bránu České spořitelny.

3. krok: Vyplníte údaje z karty: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty).

 

O výsledku platby budete informováni e-mailem. Pokud banka nepotvrdí platbu, může to být z těchto důvodů:

Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.

Na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce.

Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nutné obrátit se přímo na Vaši banku.

  

Online platba internetovým bankovnictvím (ZDARMA)

Pro bezpečnost a snadné zadání platby používáme systém internetových plateb společnosti ComGate Payments,a.s., která je registrována u České národní banky. Tento systém Vám umožní uhradit objednávku rychle a bezpečně prostřednictvím Vaší banky. Údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platební bránou Vaší banky a nejsou k dispozici nikomu dalšímu.

 

Dostupné banky:

 

 

Jak při platbě postupovat

1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo internetovým bankovnictvím.

2. krok: Vyberte svou banku. V posledním kroku nákupního košíku budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví.

3. krok: Přihlaste se a zkontrolujte předvyplněný platební příkaz (předvyplněný pouze u některých bank).

4. krok: Pak už jen stačí platební příkaz potvrdit.

5. krok: Jakmile obdržíme potvrzení o úhradě, můžeme Vám expedovat Vaši zásilku.

 

Záruka vrácení peněz:

Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu spokojeni se zbožím, můžete nám ho vrátit zpět do 14 dnů bez údajů důvodu, od převzetí zásilky a my Vám za toto zboží vrátíme peníze. Zboží zašlete zpět obyčejným balíkem na naši adresu: Stanislav Sehnálek, Pod Stráněmi 2373, 760 01 Zlín.

Peníze jsme povinni Vám vrátit nejpozději do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Při odstoupení od smlouvy jsme povinni Vám uhradit rovněž i zaplacené poštovné při dodávce zboží od nás k Vám. Při vrácení zboží tedy zaplatíte pouze náklady (poštovné) související s touto vratkou. 

 
Potřebujete poradit?

Pokud se chcete na něco zeptat nebo nám cokoliv sdělit, pak nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince 602 718 246 nebo zašlete dotaz na adresu: sehnalek.s@gmail.com. Rádi Vám poradíme a Vaše dotazy zodpovíme nejpozději do 2. pracovního dne.

 

Rádi byste si objednali?

Raději telefonujete a chcete zadat objednávku telefonicky? Kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince 602 718 246. Samozřejmě vám je k dispozici nákupní košík našeho e-shopu, případně písemně můžete objednat na: sehnalek.s@gmail.com. Vážíme si Vaší přízně!

 

Převzetí a reklamace dodání zboží

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. V případě, že máte podezření na poškození zásilky, tak ji, prosím, ihned reklamujte u přepravce.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce: Česká pošta vyžaduje nahlášení poškozených zásilek do 24 hodin od převzetí, DPD pak do 2 pracovních dní. Po delší době by již nemusela být uznána. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Podrobné informace o reklamacích naleznete zde.