Obvykle v průběhu pondělka expedujeme objednávky za předchozí týden.
Pro všechny e-shopové objednávky nad 2 000 Kč DOPRAVA ZDARMA.
Způsoby přepravy
Česká pošta
Objednané zboží Vám Česká pošta obvykle doručí následující pracovní den.
Pokud Vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dnů, po domluvě až 15 dnů. V průběhu této lhůty Vás Česká pošta bude o uložení ještě jednou informovat. Na kontaktu na zanechaném oznámení (nebo v informačním e-mailu) si můžete s Českou poštou domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který Vám bude lépe vyhovovat. Případně můžete změnit i místo dodání: Změna termínu nebo místa pro dodání
ZPŮSOBY PLACENÍ
Online platba kartou (ZDARMA)
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Dostupné karty:
Jak při platbě postupovat
1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo internetovým bankovnictvím.
2. krok: Vyberte platbu kartou. V posledním kroku nákupního košíku budete přesměrováni na platební bránu České spořitelny.
3. krok: Vyplníte údaje z karty: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty).
O výsledku platby budete informováni e-mailem. Pokud banka nepotvrdí platbu, může to být z těchto důvodů:
- Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
- Na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce.
- Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nutné obrátit se přímo na Vaši banku.
Online platba internetovým bankovnictvím (ZDARMA)
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Dostupné banky:
Jak při platbě postupovat
1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo internetovým bankovnictvím.
2. krok: Vyberte svou banku. V posledním kroku nákupního košíku budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví.
3. krok: Přihlaste se a zkontrolujte předvyplněný platební příkaz (předvyplněný pouze u některých bank).
4. krok: Pak už jen stačí platební příkaz potvrdit.
5. krok: Jakmile obdržíme potvrzení o úhradě, můžeme Vám expedovat Vaši zásilku.
Dobírka
Nejpoužívanější způsob platby. Zboží zaplatíte hotově přepravci nebo na pobočce výdejního místa až při převzetí svého balíčku.
Běžný bankovní převod (ZDARMA)
Pokud preferujete bezhotovostní platby za zboží, můžete kromě rychlé on-line platby využít také běžný bankovní převod.
Po odeslání objednávky Vám zašleme na Vámi uvedený e-mail všechny informace, které jsou důležité pro převod peněz (číslo účtu, variabilní symbol, atd.). Platbu proveďte do 5 pracovních dnů od objednání, po tomto termínu bude Vaše objednávka stornována. Zboží je expedováno po obdržení platby na náš účet. Myslete na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dní. Proto, pokud na svou objednávku spěcháte, volte raději platbu kartou.
Ve chvíli, kdy Vaše peníze dorazí na náš účet, odešleme Vám e-mailem potvrzení o zaplacení a předpokládaný termín expedice. Pokud Vaši platbu včas neobdržíme a ani nás nebudete jinak kontaktovat, Vaše objednávka bude po 5 dnech od přijetí objednávky zrušena.
Záruka vrácení peněz:
Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu spokojeni se zbožím, můžete nám ho vrátit zpět do 14 dnů bez údajů důvodu, od převzetí zásilky a my Vám za toto zboží vrátíme peníze. Zboží zašlete zpět obyčejným balíkem na naši adresu: Stanislav Sehnálek, Pod Stráněmi 2373, 760 01 Zlín.
Peníze jsme povinni Vám vrátit nejpozději do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Při odstoupení od smlouvy jsme povinni Vám uhradit rovněž i zaplacené poštovné při dodávce zboží od nás k Vám. Při vrácení zboží tedy zaplatíte pouze náklady (poštovné) související s touto vratkou.
Potřebujete poradit?
Pokud se chcete na něco zeptat nebo nám cokoliv sdělit, pak nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince 602 718 246 nebo zašlete dotaz na adresu: sehnalek.s@gmail.com. Rádi Vám poradíme a Vaše dotazy zodpovíme nejpozději do 2. pracovního dne.
Převzetí a reklamace dodání zboží
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. V případě, že máte podezření na poškození zásilky, tak ji, prosím, ihned reklamujte u přepravce.
Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce: Česká pošta vyžaduje nahlášení poškozených zásilek do 24 hodin od převzetí, DPD pak do 2 pracovních dní. Po delší době by již nemusela být uznána. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Podrobné informace o reklamacích naleznete zde.