NÁKUP BEZ OBAV
je to snad ta nejjednodušší záruka
na světě. Nebudete-li spokojeni,
vrátíme Vám vaše peníze!
.. to je naše záruka
 

Reklamační podmínky jsou nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačními podmínkami před objednáním zboží. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží kupující souhlasí s těmito Reklamačními podmínkami.

Při převzetí zboží od dopravce si řádně zkontrolujte přijatou zásilku. Pokud bude viditelně poškozen obal zboží při převzetí od dopravce, doporučujeme převzetí dopravci odmítnout. 

V případě, že zboží bylo při vybalení poškozeno
  • do 14. dnů nám můžete zboží vrátit bez udání důvodu. Popis vrácení platby je uveden v Dodacích a platebních podmínkách (uvedených na web stránkách)
  • zboží zabalte nejlépe zpět do originálního obalu, pokud je to možné
  • do balíku nám vložte také reklamační lístek - nemusíte udávat důvod vrácení, ale vyplňte číslo účtu, pokud si přejete poslat peníze na účet - jinak Vám odešleme peníze poštovní poukázkou
  • nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
  • balík nám zašlete zpět na adresu Stanislav Sehnálek, Pod Stráněmi 2373, 760 01 Zlín
  • zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
  • peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle způsobu platby, který jste si zvolili při objednávání zboží. V případě, že jste platili zboží předem (ne na dobírku), požádáme Vás o uvedení znovu čísla účtu. Pokud Vám způsob vrácení peněz nevyhovuje, uveďte požadovaný způsob vrácení peněz na reklamačním lístku
  • dostanete od nás nejpozději do 5 pracovních dnů potvrzení na email, že je vrácené zboží přijato a kdy vám budou vráceny peníze
 V případě, že nám zboží vracíte ve lhůtě 14ti dnů
  • celé zboží nebo poškozenou část vhodně zabalte a zašlete k nám - náklady na odeslání zboží Vám v případě uznané reklamace proplatíme
  • do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, kam uvedete důvod vrácení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace
  • nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
  • zboží nám zašlete zpět na adresu Stanislav Sehnálek, Pod Stráněmi 2373, 760 01 Zlín, zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
  • dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je reklamace přijata a jak bude vyřízena
  • vyměněné zboží, či vyměněnou část zboží Vám zašleme na naše náklady

    Nekompletní zásilka

    • v případě, kdy je Vám doručena nekompletní zásilka (a nejste na tuto skutečnost dopředu od nás upozorněni, resp. doručení nekompletní zásilky s Vámi nebylo předem dohodnuto) kontaktujte nás na emailu sehnalek.s@gmail.com. Situaci prověříme a budeme Vás kontaktovat s návrhem řešení. 

    Reklamační podmínky jsou platné od 1.1.2018.